top of page

O nás

Vznik a zkušenosti

 

Naše firma vznikla 1.4.1992 a poskytuje ekonomické služby, především vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy více než stovce právních subjektů různého charakteru a všech velikostí

po celé ČR a okrajově i v zahraničí. Náš tým má více jak třicetileté zkušenosti v daném oboru.

 

Souhrn služeb

Systém námi poskytovaných služeb se nesoustředí pouze na strohé účetní práce, ale řeší každého klienta komplexně - tzn. pomáhá řešit prosperitu firmy, marketingovou politiku, poradenství v oblasti daní, řešení úvěrů a vymáhání pohledávek, zastupování při kontrolách ze strany státních institucí (zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení, finanční úřad), vyřizování korespondence

a jednání s úřady, apod.

Vztahy s klienty

Naši spokojení klienti jsou pro nás budoucím kapitálem a partnery, se kterými budujeme vzájemnou spolupráci a vytváříme společné hodnoty s přidanou hodnotou na obou stranách. Vážíme si každého klienta, protože i malý klient se může stát silným partnerem.

 

Při růstu naší firmy těžíme hlavně z pozitivních referencí našich stávajících klientů, proto je pro nás

na prvním místě maximální péče a flexibilita vůči požadavkům každého z klientů. Protože každý subjekt

je jiný a vyžaduje jiný přístup při vedení vlastního účetnictví. Z tohoto důvodu je pro nás důležité správně reagovat na všechny možnosti a splnit všechny požadavky a převést tím Vaše starosti ohledně účetnictví na nás.
 

Pevně věříme, že v nabídce našich služeb objevíte svůj klid ohledně financí Vašeho podniku a budete

s námi spokojeni.

Více než konkurence a ceník


Kvalita by již dnes měla být běžným standardem účetních profesionálních firem. Proto si nezakládáme jen na ní, ale také na naší nadstandartní profesionálně odvedené práci se všemi zárukami.

 

A to za příznivé ceny v poměru cena / výkon.

 

Ke každému z našich klientů je přistupováno individuálně, proto i cenová nabídka je dělána přímo

na míru dle potřeb a požadavků klienta s ohledem na skutečnost ceny provedené práce.

Při první schůzce, po zodpovězení otázek ohledně subjektu, je provedena cenová nabídka, kdy cenu

za naše služby tvoří buď dohodnutá měsíční částka s kvartálním nebo ročním vyúčtováním skutečnosti

a fixní poplatky za provedené práce, či druhou možností je platit za naši práci předem před provedením daného úkonu.

 

Během spolupráce, v průběhu společného obchodního vztahu, jsou tyto částky průběžně upravovány dle dohody obou stran.
 


Naše firma je plátce DPH.

Na schůzce
bottom of page